Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az I. Világháborút a halálos légiharc, az úgynevezett "dogfight", azaz közelharc jellemezte. A német Manfred von Richthofen báró volt a korszak leghíresebb pilótája, egy hideg fejű, pontosan taktikázó vadász, aki 80 szövetséges repülőgépet lőtt le.
A háromfedelű, jól felismerhető vörös színűre festett Focker DR-1 Dreidecker erénye az volt, hogy tervezői lerövidítették a repülőgép szélességét, ami a légi harcokban fordulékonyabb gépet eredményezett. Von Richthofen sikereivel több becenevet is kiérdemelt, német részről a Rote Kampfflieger nevet kapta, míg a franciák le Diable Rouge, azaz a Vörös Ördögként emlegették, míg a britek Vörös Bárónak nevezték el, ami azóta fogalommá vált.
14 éve | Péter Emma | 6 hozzászólás
Ufót látott Kaposvár felett Knoll Gyula nyugalmazott repülős ezredes. Az azonosítatlan repülő tárgyakról és a rejtélyes esetekről rövidesen könyvet akar írni a nyugdíjas kaposvári pilóta. Ebben személyes élményeit is megosztja az olvasókkal.
A fantasztikus történetek ezrei világszerte ismertek. Felemerül a kérdés: megtörtént sztrorikról vagy mesterien kitalált átverésekről van szó? Knoll Gyula ezredes szerint – akit évtizedek óta foglalkoztatnak a különleges események – létezhetnek különleges repülő tárgyak.
|
|
Ha azon töröd a fejed, milyen ajándékkal lepd meg szeretteidet, itt egy remek ötlet!
Hogy mire is jó az?
- a megajándékozott személy(ek) nevére szól,
- a helikopter
méretétől függően 1, 2 vagy 3 utas kényelmes utazását biztosítja,
- az Ön által meghatározott ideig tart,
- az Ön által meghatározott útvonalon kerül
lerepülésre,
- igény szerint bővíthető.
További információkért látogasson el a www.bhsheli.com internetes oldalunkra és nézze meg legkedveltebb útvonalainkat, vagy keressen minket elérhetőségeink valamelyikén!
14 éve | Péter Emma | 4 hozzászólás
Ha még nem találtuk ki, mi is legyen a karácsonyi meglepetés, válasszuk a sétarepülést! Fantasztikus élményt nyújthat az egész családnak!!
Nincs annál szebb, mint felülről látni a téli tájat - az időjárásjelentések szerint még hó is fogja fedni a vidéket - bekukucskálni kis házunk ablakán a levegőből, látni a karácsonyfa fényeit, a kidíszített utcákat, házakat....
Meseszép!!!!
Akár a két ünnep között, akár az újévben is beválthatjuk a repülési utalványunkat!
14 éve | Péter Emma | 0 hozzászólás
A repülés hőskora óta álmodnak a tervezők autóként is használható repülőgépről. 1930 óta csak az USA-ban 74 ilyen kétéltű járműre kértek engedélyt, ám eddig egyik sem jutott el a sorozatgyártásig. Most azonban elkészült egy szériaérett konstrukció, amely már rendelhető, és hamarosan a gyártása is megkezdődik.
2002-ben a MIT, a massachusettsi műegyetem végzős mérnöke, Carl Dietrich, megunta, hogy kisrepülőgépe tárolásáért magas bérleti díjat fizessen a közeli reptéren.
Ahelyett hogy alkudozni kezdett volna, inkább mérnöki megoldást keresett: megtervezte, majd rádióirányítású modellként meg is építette a Transition Roadable Aircraftot (átalakítható, közúton is közlekedő repülőgép).
14 éve | Péter Emma | 0 hozzászólás
Végre beérett sok évnyi munka gyümölcse, ugyanis december 11-én, helyi idő szerint 10:35 perckor a sevillai San Pablo légikikötő pályájáról a levegőbe emelkedett az első kompozitépítésű turboprop teherszállító repülőgép, az A400M.
A jeles esemény előtt egy 2400 méternyi alacsony sebességű gurulópróbát tartottak, majd 15 perccel a kijelölt időpont után felbőgtek a TP400-asok az MSN001 jelzősű prototípus szárnyai alatt, meglódult és a levegőbe emelkedett a kompozit géptörzs.
Szeptember első felében került sor a sorrendben tizennegyedik repülőnapra, amit az Albatrosz Repülő Egyesület rendezett (ezekből tizenkettőt még Börgöndön). Akkor Warvasovszky Tihamér, Székesfehérvár polgármestere a nyilvánosság előtt ígéretet tett arra, hogy még idén a város tulajdonába kerül az a terület, amely egy jövőbeni sportreptérnek adhat majd otthont. Az egykori honvédségi ingatlanról Szekeres Imre honvédelmi miniszter azzal a megkötéssel mondott le, hogy azt a székesfehérvári repülés szolgálatába állítja a későbbi üzemeltető: az Albatrosznak nyilvánvalóan nem is lehet más célja vele.
A kiszemelt terület a 8-as (Csór felé vezető) főút közelében fekszik.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás