Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sétarepülés klub oldalán!
Csatlakozz te is a klubhoz és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, hozzászólhatsz, vagy akár saját blogbejegyzést is írhatsz repülési élményeidről. Használd ki az alkalmat!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pilóta Péter
Sétarepülés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
|
Egy fantasztikus kísérletnek lett vége nemrég, amelyben a világ eddigi legsikeresebb napelemes repülőgépének tesztelését végezték.
A "madárka" 26 órát töltött megszakítás nélkül a levegőben!
A csapat és a Solar Impulse következő célja a Föld körberepülése.
A mostani repülés bár 26 óráig tartott, mégsem a gép kimerülése miatt kellett megszakítani, hanem a kommunikációs rendszer hibája miatt. Vagyis ha ez a kis baki nem lép közbe, számítások szerint akár 36 óráig is bírta volna a madárka.
14 éve | Balogh Nóra | 2 hozzászólás
Már nem mai a hír, de én most olvastam csak és gondoltam, veletek is megosztom :o)
Szóval 100 éves a magyarországi repülés :o) Az első hazai személyszállító repülőgép hatvanegy éve készült el, és ugyanannyiba került rá egy jegy, mint egy gyorsvonatra. Ezzel kapcsolatban csak annyit, hogy ha ez ma is így lenne, vagy mivel ez nem lehetséges, közel így, akkor sokkal többet repülnénk!
Persze ez nem volt túl nyereséges, így meg is szűntek a belföldi járatok. Most kivételesen mégis újra útra kelt a legendás LI-2- es gép.
Az index.hu oldalán olvastam, hogy Napunk egyre aktívabb lesz és a napkitörések 2013-ra olyan erősek lehetnek, hogy tönkre tehetik a Föld egész elektronikai rendszerét.
Elképzelhető, hogy a mostani szélsőséges időjárás is ennek tudható be?
És vajon mennyire fogja ez érinteni a repülést?
Lehet, hogy le kell állnunk a légiközlekedéssel egy időre?
"A Nap ébredezik, és a következő években a megszokottnál sokkal aktívabb lesz" - mondta el Richard Fischer, az űrkutatási hivatal Nappal foglalkozó részlegének vezetője, aki szerint az elektronikai berendezéseket érzékenyen fogják érinteni a korábban nem tapasztalt napviharok.
14 éve | Péter Emma | 6 hozzászólás
A világ leggyorsabb utasszállító repülőgépe, a Concorde 2003 őszén repült utoljára, miután a korábbi években több probléma merült fel a repülővel kapcsolatban.
Két civil szervezet, a brit Save Concorde Group és a francia Olympus 593 a franciaországi Le Bourget Repülés- és Űrtechnikai Múzeumban vizsgálták meg és tesztelték egy Concorde négy hajtóművét. Az esemény egy nagyobb, 15 millió fontos projekt kezdete: a két csoport azt akarta megtudni, hogy milyen javítások után lehetne beüzemelni a motorokat, illetve egy Concorde-ot.
Ismét egy lehetőség ahol Robinson R-44 helivel és Cessnával is lehet már 5 perces kört is repülni!
Sok szeretettel várunk minden kicsit és nagyot akit érdekelnek a repülőgépek, helikopterek 2010. május 29-én a budaörsi repülőtéren.
Sétarepülési lehetőség több repülőgép típussal és R-44-es helikopterrel.
Egész nap gyerekprogramok: Pólófestés, lufihajtogatás, sétarepülés, repülőgép "vizsgálgatás", stb.
Érdeklődni a 06/30-222-1038 számon vagy az info@babair.hu e-mail címen lehet.
Örvendetes jelenség, hogy Magyarországon hosszú évtizedek után
megindult a professzionális repülőgép-építés - utalt a
Corvus-projektnek nevezett ultrakönnyű repülőgép fejlesztésére Óvári
Gyula, a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Bolyai János Katonai
Műszaki Kar Repülés-légvédelmi Intézetének igazgatója az MTI-nek. A
Bács-Kiskun megyei Ballószögön épített, Holló becenevű repülő
prototípusa 2004-ben szállt fel először, a legújabb technológiával
épített konstrukció sikerét pedig jelzi, hogy közel harminc gép épült
meg azóta a Kecskemét közeli gyárban.
Keresgéltem a minap a neten és rábukkantam két repülős játékra, melyeket a számítógépes játékok kedvelői imádni fognak!
Az egyik: Rise of Flight
Az igazi szimulátorok rajongóinak készült és az első világháború alatti katonai repülés szerelmeseit várja a Rise of Flight próbaverziója. A programban olyan régi masinákkal lehet felszállni, és harcolni, mint a Fokker DR.VII vagy a Spad 13.C1.
A másik pedig: Dark Void
A játék - akárcsak a Rocketeer című film - a két világháború közötti békeévekben játszódik, hőse egy fiatal pilóta, aki óvatlanul berepül a Bermuda-háromszögbe.
14 éve | Péter Emma | 1 hozzászólás
2010-ben 100 éves a magyar motoros repülés, amelynek alkalmából 2010. április 28-án a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat támogatásával ismét megnyílik a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum megújult Repüléstörténeti és Űrhajózási Kiállítása.
A kiállításon több mint 50 légi jármű tekinthető meg, köztük a Libelle – az első magyar repülőgép – hiteles másolata. A repülés élményét szimulátorokban ismerhetik meg a látogatók.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás